Log in

Contact

Heb je een vraag of klacht?

Wij staan iedere werkdag tussen 09:00-18:00 voor je klaar! We zijn telefonisch en per email bereikbaar.

Let op: vragen met betrekking tot de status van je bestelling kun je het beste stellen via helpdesk@gift-solutions.nl.
Vermeld hierbij altijd je gebruikersnaam.

Heb je een defect product? Neem dan ook contact op per e-mail: helpdesk@gift-solutions.nl.

Helpdesk telefoonnummer:
072-30 30 570

Helpdesk e-mail adres:
helpdesk@gift-solutions.nl

Adres
www.gift-solutions.nl
T.a.v. afdeling Helpdesk
Westerweg 134
1906 EN Limmen

Werkwijze

Jouw werkgever heeft ervoor gekozen dat je dit jaar zelf je kerstgeschenk uit mag zoeken! Je hebt hiervoor een voucher gekregen. Log eerst in op de homepage met de gebruikersnaam en het wachtwoord van je voucher.

Wanneer je ingelogd bent, kun je een keuze gaan maken!

Vergeet op het einde niet om in je winkelwagentje op bestellen te klikken en je gegevens achter te laten. Deze gegevens gebruiken wij alleen om het pakket op te sturen.

Wanneer je alles hebt ingevuld en je bestelling hebt afgerond, krijg je een e-mail met een bevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan in je spam folder.

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de vragen die ons het meest gesteld worden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat moet ik doen met de Pakket-Keuze waardebon die ik heb ontvangen?

Pakket-Keuze verzorgt dit jaar het kerstgeschenk voor jou en je collega's. Je hebt daarom een waardebon ontvangen met een gebruikersnaam en een wachtwoord. Hiermee kun je inloggen in de online Pakket-Keuze webshop die wij speciaal voor jouw werkgever hebben gemaakt. In de online Pakket-Keuze shop kun je zelf een kerstgeschenk uitzoeken; jij bepaalt dit jaar dus zelf wat je als kerstgeschenk ontvangt!
Let op: de gebruikersnaam en het wachtwoord hebben een beperkte geldigheid!

Ik kan niet inloggen in de online Pakket-Keuze webshop, wat nu?

Als je niet kunt inloggen kan dat verschillende oorzaken hebben:

  1. De ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord kloppen niet:
    Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord goed. De gegevens zijn hoofdlettergevoelig (bijvoorbeeld een "a"e; kan een "A"e; niet vervangen) en kunnen cijfers bevatten.
  2. De inloggegevens zijn niet meer geldig:
    Controleer de geldigheid van de waardebon. De uiterste besteldatum staat op de bon vermeld. In overleg met je werkgever is er een maximale geldigheidsduur aan de bon toegekend. Als de besteltermijn is verlopen kan onze helpdesk die niet voor je verlengen.
  3. Je computer is verkeerd ingesteld of te streng beveiligd:
    Als je zelf de computer niet beheert, kun je het beste je systeembeheerder inschakelen. Indien je zelf de computer beheert kun je de privacy- en cookie-instellingen proberen te resetten of aanpassen.
  4. De firewall is te streng afgesteld:
    Als laatste is het ook mogelijk dat de firewall te streng is afgesteld (bijvoorbeeld op je werk). In dat geval kun je het beste een andere computer proberen.

De bestelperiode van mijn waardebon is verstreken, wat nu?

Pakket-Keuze heeft in overleg met jouw werkgever bepaald hoe lang de waardebon geldig is. Wanneer deze datum voorbij is kun je helaas niet meer bestellen. Mocht je hier vragen over hebben, kun je contact opnemen met je werkgever.

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

Bij het afronden van de bestelling kan je zelf je adres invullen, hier zal vervolgens ook je bestelling worden geleverd.

Mijn saldo is nul, wat nu?

Wanneer je iets in je winkelwagentje doet, daalt je saldo. Ook wanneer je niet bestelt en later weer inlogt, dan onthoud de shop wat jij in je winkelwagen hebt geplaatst. Controleer dus of je winkelwagentje leeg is en bekijk je saldo dan nog eens.

Hoe kan ik zien of ik al heb besteld?

Je kunt de status van jouw bestelling eenvoudig zelf controleren door opnieuw in te loggen. Als je nog door de verschillende productcategorieën kunt navigeren is er nog geen bestelling geplaatst. Als er wel al een bestelling is geplaatst komt er een overzicht met de door jou geplaatste bestelling naar voren en kun je niet meer door de productcategorieën navigeren.

Ik ben mijn Pakket-Keuzebrief kwijt, wat nu?

De inloggegevens op de bon zijn nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Wellicht heb je de gegevens ergens opgeschreven of er een foto van gemaakt, dan kun je alsnog een bestelling plaatsen.
Als je jouw gegevens echt niet meer kunt vinden kan onze helpdesk proberen de gegevens te achterhalen. Stuur een e-mail met daarin jouw naam, adres en de naam en locatie van de vestiging waar je werkzaam bent en wij zullen ons best doen om je te helpen.

Ik krijg een melding over cookies, maar wat betekent dat?

Om de bestelling van een Pakket-Keuze goed te kunnen verwerken, werkt Pakket-Keuze met zogenaamde cookies. Cookies zijn zeer kleine bestandjes die wij op jouw computer plaatsen. Deze bestandjes helpen ons bijvoorbeeld te onthouden welk cadeau je in je winkelwagentje plaatst, maar nog niet direct hebt besteld.
Onze cookies kunnen jouw computer op geen enkele manier schaden en Pakket-Keuze gebruikt de cookies alleen om het bestelproces optimaal te laten verlopen.

Ik kreeg een foutmelding tijdens het winkelen, gaat het goed?

Tijdens het winkelen spelen zich op de achtergrond allerlei processen af die het winkelen in goede banen leiden. Het kan voorkomen dat deze processen worden verstoord en je een foutmelding te zien krijgt. Wij verzoeken je in zo'n geval de bestelling op een later moment alsnog te plaatsen. Als je problemen blijft ondervinden kan het zijn dat je computer verkeerd is ingesteld. Raadpleeg in zo'n geval je systeembeheerder of probeer de bestelling op een andere computer te plaatsen.

Privacyverklaring